Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen en nuttige antwoorden

Wat is de levertijd van de artikelen?

Bij alle artikelen in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven.
Wanneer u meerdere artikelen tegelijk bestelt doen wij ons best om alles in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Wat moet ik doen als de levertijd verstreken is en ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Hebt u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail, of bij de hand te houden als u ons belt. Mocht het voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is, dan brengen we u via een e-mail op de hoogte van de vertraging. Mocht u 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe weet ik waar mijn bestelling zich bevindt?

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dat geval vindt u in de bestelstatus van uw bestelling een 3S-nummer. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost. Let op: Wij zijn op dit moment onze software aan het vernieuwen. Hierdoor kan het gebeuren dat u geen voor uw zending nog geen 3S- nummer ontvangt. wij hopen dit binnenkort opgelost te hebben. Mocht u geen 3S-nummer ontvangen en u wilt toch weten waar uw pakketje zich bevindt, dan kunt u ons natuurlijk altijd even bellen of e-mailen.

Naar welke landen versturen wij?

Wij versturen uitsluitend naar de landen waaruit u kunt kiezen tijdens het bestelproces.

Wat zijn de verzendkosten?

Leveringen in Nederland worden vanaf € 25,- gratis geleverd. Voor bestellingen tot € 25, berekenen wij € 4,95 (NL). Leveringen naar België worden vanaf € 35,- gratis geleverd. Voor bestellingen naar België tot € 35, berekenen wij  € 8,99 (B)

Voor leveringen naar Spanje, Oostenrijk, Luxemburg, Italië, Frankrijk, Duitsland, Denemarken berekenen wij, ongeacht het orderbedrag, € 12,95 en voor de overige landen binnen Europa geldt een vast tarief van € 16,95

Kan ik de artikelen retourneren?

U kunt de meeste artikelen die u bij ons gekocht heeft binnen 14 dagen retourneren naar onderstaand adres, mits deze geen sporen van gebruik vertonen. Let op: als het artikel verpakt is in cellofaan, mag het cellofaan van het artikel niet geopend zijn. Stuur de originele factuur/pakbon mee.

Francienskattenshop.com
Marconistraat 111
2809 PG Gouda

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling retourneer?

Als u een artikel binnen de gestelde voorwaarden terugstuurt, krijgt u uw geld binnen enkele dagen teruggestort.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Mocht u per ongeluk een verkeerd artikel hebben ontvangen, dan kunt u het binnen 7 werkdagen retour sturen. Om te achterhalen waarom u een ander artikel heeft ontvangen, is het belangrijk dat u op de achterkant van de factuur aangeeft wat de reden van retour is en wat het verschil is tussen het ontvangen en het bestelde artikel. Vermeld hierbij de bestelnummer(s) en stuur het artikel naar:

Francienskattenshop.com
Marconistraat 111
2809 PG Gouda

Als ik een artikel retour stuur, ontvang ik dan automatisch een vervangend exemplaar?

Nee, wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u niet automatisch een vervangend exemplaar. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening. Plaats dus een nieuwe bestelling als u een nieuw exemplaar wilt.

Ik heb geprobeerd in te loggen, maar mijn e-mailadres en/of wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Wat moet ik nu doen?

Er zijn verschillende redenen waardoor het soms niet lukt om in te loggen:

  • U heeft zich nog niet eerder aangemeld op de site. Registreer u dan eerst, dan heeft u een e-mailadres en wachtwoord waarmee u kunt inloggen.
  • U heeft uw wachtwoord niet juist ingevuld. Klik op de link Wachtwoord vergeten. U ontvangt dan van ons een e-mail met daarin uw wachtwoord. Kopieer en plak dit wachtwoord niet, maar typ het over in het inlogscherm!
  • U heeft het wachtwoord gekopieerd uit de mail en geplakt. Hierdoor worden soms spaties mee gekopieerd, waardoor het inloggen niet werkt.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Hebt u op deze pagina geen antwoord op uw vraag gevonden? Neem dan contact op met de klantenservice via info@Francienskattenshop.com